Tema: Re: kompensacija priklauso
Autorius: Marius
Data: 2010-04-17 20:13:03
    Aciu, velavom tikrai daugiau, nei tris valandas, jie atsakyme del to nepriestaravo. Vulkanai tada eismo netrukde :)

"netas" <fgh@jkl.mn> wrote in message news:hqcb9h$uk4$1@trimpas.omnitel.net...
> Jusu atveju, pagal 261/2004 direktyva kompensacija (400 EUR) priklauso jei i paskirties vieta lektuvas velavo atvykti 3 ir daugiau 
> val.
>
>
>
> Taip pat pagal sia direktyva techniniai gedimai ir tualeto problemos nera priezastis nemoketi kompensacijos, tiesa sakant butent 
> del to si direktyva ir buvo isleista.  Kompensacija nepriklauso tik force majeure (extraordinary circumstances) atvejais t.y. 
> meteorologines salygos, politine padetis, karas ir dar pora galingu momentu - kuriu avialinijos tikrai niekaip negali suvaldyti. 
> Lektuvo remontas ir kitos VIDAUS ORGANIZACINES problemos nepriskiriamos prie force majeure, kompanijai niekas netrukdo is anksto 
> tinkamai pasirupinti remontu ir kt. saugumu, ir idarbinti gabesni personala. Jei Ryanairas mano kad trukdo - privalo tai irodyti. 
> Gaves tokia "pisulia" butinai uzklausčiau o kokios butent tos extraordinary circumstances, nes ziniasklaida lyg ir nepranese apie 
> jokias katastrofas bei politinius neramumus. Isskyrus ta vulkana,  bet tamsta skridote dar pries tai?
>
>
>
> Dar turi keleiviams duoti valgyti, gerti (nemokamai), tualetus (nemokamai) - o uztrukus ilgiau ir viesbuti, ir nuvezti/parvezti 
> iki jo.  Sitai jau priklauso netgi ir vulkano, karo, maro ir aplamai bet kokiu atveju. Tai jau kitas punktas, ne tas pat kas 
> kompensacija.
>
>
>
> Jei jus nevirsijot 3 valandu, tada nepriklauso niekas. Bet ne del extraordinary circumstances, o butent kad nevirsijot 3 val. 
> Jeigu virsijot - net ir todel kad Ryanairas kazka remontavo jusu paciu saugumo labui - kovokit del 400 EUR nes tikrai priklauso, 
> nesvarbu kiek mokejot uz bilieta ir kur buvot nutupe pakeliui.
>
>
>
>
>
> "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hq9i6v$jeb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jie rašo "Please note that when flights are delayed for reasons outside of the control
>>> of an airline, monetary compensation is not applicable under EU Reg. 261/2004",
>>
>> Bet tai tūlikas sugedo pas juos lėktuve, ar oro uosto tūlikas?
>> Ir dar - ar sugedo skrydžio metu dėl išsiblaškiusio gandro, kuris atsitrenkė į lėktuvą, ar tai visgi buto TECHNINĖS problemos, 
>> kurioms turi būti skirta prevencinė rutina ir pan?
>>
>> Manau, jie turėtų tau labiau pasiaiškinti, kokiu būdu jų lėktuvo tūliko techninis gedimas staiga nepatenka po "control of an 
>> airline".
>>
>> J.
>>
>>
>> "Marius" <nera@nera.lt> wrote in message news:hq9hq7$ip8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>     Aisku, kai uz kelione lektuvu iki Airijos sumoki panasiai, kiek kainuotu is Vilniaus nuvaziuot iki Klaipedos, tai nera ko
>>> didelio serviso noret, taciau:
>>>
>>>     Siek tiek veluodami suleido i lektuva Kaune, viduj, laukdami, prasedejom apie 45min. Tada pasake, kad neveikia tulikai ir
>>> skrisim iki Frankfurto (vietoj Dublino), atseit remontuos lektuva. Na, kaip ir su sugedusiu nederetu skrist, bet gal ir nieko 
>>> tokio.
>>> Nusileidus Frankfurte lektuve pralaike 30min, tada liepe islipt, suvare i angara kazkoki, su tuliku. Ten vel pralaukem gera
>>> pusvalandi, tada susodino i kita lektuva ir nuskraidino i Dublina. Vietoj 23.15 vietos laiku, atsidurem 2.30. Buvo isnuomotas
>>> automobilis, taciau jokia kompanija nelaukia iki paryciu, kol kazkas atskris smarkiai veluodami. Teko laukt iki ryto, griuvo
>>> keliones planai, etc. Parasius laiska Ryanair'ui, gautas malonus pasiuntimas na... :) Atseit del lektuvo gedimo, del saugumo ir 
>>> pan
>>> nekompensuojama niekas.
>>>
>>>     Klausimas, ar dar verta kazkur kreiptis teisybes ieskot? Nesvarbu, kad pigiu skrydziu bendrove, bet tvarka turi buti. Bent 
>>> jau
>>> kavos/arbatos butu pasiule, o dabar nieko...
>>>
>>>
>>> Unfortunately, this flight was delayed because of an unexpected safety/technical problem with the aircraft due to operate your
>>> flight. It was necessary to delay the departure of the flight until the fault was rectified and the aircraft was cleared for
>>> operation by our Engineering Department.
>>>
>>>
>>>
>>> Ryanair is committed to providing punctual services for all passengers and continues to be the No. 1 on time airline in Europe 
>>> with
>>> the fewest flight delays, as detailed in audited statistics issued by the UK Civil Aviation Authority. Notwithstanding the 
>>> above,
>>> there are situations, which are outside of the control of an airline such as unexpected flight safety problems that affect the 
>>> on
>>> time performance of our flight operation.
>>>
>>>
>>>
>>> In relation to our regulatory requirements under EU Reg. 261/2004, we can confirm that the wording of EU261/2004 Article 14.1 is
>>> printed on all online boarding passes and displayed at the airport bag drop area.
>>>
>>>
>>>
>>> We can assure you that Ryanair took all reasonable measures to prevent this flight delay, which was caused by an unexpected 
>>> aircraft
>>> safety/technical problem (extraordinary circumstances). Please note that when flights are delayed for reasons outside of the 
>>> control
>>> of an airline, monetary compensation is not applicable under EU Reg. 261/2004.
>>>
>>>
>>>
>>> We regret that under EU/261 2004, Ryanair is not liable for any prepaid expenses, and once a passenger arrives in their 
>>> destination
>>> airport Ryanair has no further liability for any further costs incurred.
>>>
>>>
>>>
>>> Yours sincerely
>>>
>>>
>>>
>>> For and on Behalf of
>>>
>>> RYANAIR LIMITED
>>>
>>>
>