Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: VNO
Data: 2009-01-26 10:04:38
bajkas sneki.
tas past vu ar vgtu - paziurek kas baigineja neakivazidinius.
pas mus gruoeje buvo dauguma ~30 metu chebra, kurie atejo dar pasimokyti to ka dirba.

nors, kaip ir visur, buvo ir del diplomu ir del "nera kaveikti sedint su vaiku name" ir t.t.
bet su kokia 505 butu nebaisu ir vienoje firmoje dirbti.

VNO