Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: dz
Data: 2009-01-23 18:33:47
iskrenta, nes tingi/nebenori mokytis. Labai retas, kuris stengiasi islikt ir
jam nepasiseka. Nes yra daug salygu sudaryta toliau test sudijas, zinoma
papildomi perlaikymai, kurso kartojimai ir pan yra mokami. Del to sudaryta
sunki mokymosi programa, kad studentai neislaikytu ir pirmu kartu ir moketu
pinigus - cia tokia KTU pinigu grezimo politika. O siaip baigia vistiek
nedaug, is musu 35 baige gal 5, plius keletas prisitrynes virudy mokslu.