Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: VNO
Data: 2009-01-25 15:12:53

> rutartis sakai? O pats ką tik nepateisinai karštų analinių metodų.

na prie zodziu kabinetis aisku galima :)
be tpasirasyra  sutartis daug ka leidzia daryti.

> O beje vykdytojas mano, kad sutartis įvykdyta tinkamai.

jau minejau - tam yra gincu sprendimo tvarkos.

> O kita pusė turi kitą profesorių, kuris teigia priešingai. Ką darom?

teismas nusrpes,

> IMHO, teismas yra pati paskutinė instancija kur užsakovas šiuo atveju
> norėtų kreiptis.

kodel?

> Jetau, žmogau, atsipekėk.
> Ant Lietuvos XXI amžius ir kryzė - jama bet kokį š...
> Kaip prieš kelis metus pareiškė vienas iš bakalauro laipsnio gynimo
> komisijos pirmininkas - 'tiems, kas nieko nesupranta - rašom devynis;
> kas bent kažkiek orientuojas - dešimt'. Vat tokiame š.. ir murkdomės.

is kokios cia mokymo istaigos toks pasakymas isplauke?
ex-ptu koks nors?
Gynimo komisija pamato studencioka kada?
pries tai gal reikai darba priduoti, tad nenusinekek.

VNO