Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-01-23 19:55:17
sitaip konkreciai aisku nebuna, buna biski kitaip. vienus diplomus
darbdaviai vertina, kitu nevertina. tiesiog jei darbdavys apie tavo
diploma turi bloga nuomone, jis taves net nepakviecia i pokalbi. ir dar
cia pridekim toki fakta, kad kalbam ne apie zmogu jau 5 ar 10 metu
dirbanti, bet va 5 studentus, kurie katik baige ir eina darbo ieskotis.