Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: VNO
Data: 2009-01-24 15:11:55
> 'gray market'. Kreipimasis į teismą gali pridaryti daugiau problemų
> ieškovui nei atsakovui.

kas per "grey market" jei vel skaitome pirini posta:
" paeme uzstata 1800Lt (bendra magistrinio kaina kazkas ~3200Lt), pasirase
sutarti, yra zmogaus vardas, pavarde, asmens kodas, uz ka paimti pinigai,
kad jei darbas netinkamai parasomas,  grazinami pinigai ir t.t."

zinai kas yra: uzstato paemimas ir rutartis? :)

> jei šalys nesutaria dėl kokybės - taip, reikalingas nepriklausomo
> eksperto vertinimas.

tai cia jokios problemos - imam bet koki profesoriu pazystama ir jis bus ekspertu.
o gal ir profesoriaus nereikes.

> nu. Bet teismui ko gero reiks eksperto išvados?
> Ibo vykdytojas mano kad sutarties dalis įvykdyta tinkamai.

taip, matyt _teismui_ reikes.
Bet tai nereiskia, kad teismui cia ne vieta.
be to uzsakovui manau nera ko baimintis - nes nupirkta preke nebutinai po to butu priduodama univerui.
kaip ir sakiau imho - magistrinius tikrina ir bet ka copy/paste nepriduosi.

VNO