Tema: Re: pasirašymas po medikų kišamomis atsakomybės atsisaskymo pažymomis
Autorius: V
Data: 2010-03-29 20:36:14
turbut tam apsisaugojimui buvo sugalvotas civilines atsakomybes draudimas;
bandymas pacientams kaisioti pasirasyti popierelius is serijos "atsisakau
visu savo teisiu, darykit su manim ka norit" nera iseitis;
jei prieina iki teismo, tai turbut yra remiamasi ekspertu ar kokios nors
medicininio audito komisijos  isvadomis;