Tema: Re: Q: pasirašymas po medikų kišamomis atsakomybės atsisaskymo pažymomis
Autorius: V
Data: 2010-03-28 14:05:59
Del visokiu invaziniu proceduru, tai kazkoki popieriu jie visada duoda
pasirasyt, kad atseit buvai supazindintas su galima rizika ir t.t, ir kad su
procedura sutinki, t.y. kad ta procedura nera atliekama pries tavo valia.
Ir toks informacijos suteikimas ir prasymas rastu isreikst savo sutikima su
procedura, manyciau, yra normalus.
Nenormalu yra tai, kad kai kuriuose popiereliuose jie priraso tokiu
nesamoniu, kad atseit jie vos ne gali tave papjaut ir kaltu nebus, nes tu su
viskuo sutinki, atsisakai visu savo teisiu, ir niekam jokiu pretenziju
neturi. Net kai kurie gydytojai stebejosi tokia "tvarka" ir kad daugelis
zmoniu tai pasiraso net neskaite.
Jei cia toks atvejis, siulyciau ta popiereli nuskenuot ir nusiust
paklausimus i Sveikatos apsaugos ministerija, Teisingumo ministerija (TM cia
nelabai susijus, bet tegul paskaito).
Tokius popierelius su visu teisiu atsisakymu gydymo istaigose buvo pamege
kaisiot tuo metu, kai gydymo istaigos dar nebuvo apsidraude ar ne visos buvo
apsidraude ir lyg ir jau vyko kazkokie teismai del padarytos zalos sveikatai
atlyginimo. Bet po kurio laiko popierelius kaisiot nustojo arba ju forma
pasikeite.

Kitas reikalas yra stampukai kortelese, kad buvai supazindintas su gydymu,
galbut galimais salutiniais poveikiais ir pan., kad su tuo gydymu sutinki.
Bet jei ten vel prirasyta nesamoniu, kad nei gydytojai, nei gydymo istaiga
nera atsakingi uz gydymo kokybe, ir kad del visko bus kaltas pats pacientas,
tai reiketu rasyt skundus.
Visais atvejais ir gydytojai, ir gydymo istaigos yra atsakingi uz teikiamas
paslaugas ir ju kokybe. Net ir tuo atveju, jei jie ikiso pacientui pasirasyt
kazkoki popiereli, kad pacientas  atseit atsisako visu savo teisiu ir
sutinka buti numarintas.