Tema: Re: Q: pasirašymas po medikų kišamomis atsakomybės atsisaskymo pažymomis
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-28 15:29:11
"V" <a@a.a> wrote in message news:hond6m$606$1@trimpas.omnitel.net...
> Del visokiu invaziniu proceduru, tai kazkoki popieriu jie visada duoda
> pasirasyt, kad atseit buvai supazindintas su galima rizika ir t.t, ir kad su
> procedura sutinki, t.y. kad ta procedura nera atliekama pries tavo valia.

O jei nebuvau? Vaistų lapeliuose būna surašyta net ir tikimybės 1/1'000'000, kad gali užsilenkti, arba gerai nukentėti. Pastaruoju atveju konvejeryje visiems px. Tarkime tipinis pavyzdys - reikia gastroskopijos (žarnos rijimas). Rizikos - gerklės paburkimas/pakimimas, padidėjęs refliuksas, perforacija!, ir dargi niekas nesako, kad prieš tai papurškiama gerklėn lidokaino grupės vietiniu anestetiku. Ops, o aš žinau, kad esu lidokainui alergiškas su tikimybe gauti anafilaksinį šoką. Manęs niekas neįspėjo ir neklausė prieš procedūrą, gerai kad prieš eidamas internete pasiskaičiau. Pasakius pastabą sesutė tik numykė, nors prieš tai pakišo atsakomybės atsisakymą ir supažindinimą. Beje, buvau 4 pacientas ryte, todėl tikrai ne užsimiegojusios darė ir ne iš nuovargio kretančios.

> Ir toks informacijos suteikimas ir prasymas rastu isreikst savo sutikima su
> procedura, manyciau, yra normalus.

Bet jo nebuvo. Ir žmogus, kuris nežino, kad apskritai rizika yra, yra verčiamas tą pasirašyt.

> Nenormalu yra tai, kad kai kuriuose popiereliuose jie priraso tokiu
> nesamoniu, kad atseit jie vos ne gali tave papjaut ir kaltu nebus, nes tu su
> viskuo sutinki, atsisakai visu savo teisiu, ir niekam jokiu pretenziju
> neturi. Net kai kurie gydytojai stebejosi tokia "tvarka" ir kad daugelis
> zmoniu tai pasiraso net neskaite.

Tai 80% neprieštarautų ir skerdyklon vedami, arba spausdami gaiduką pagal įsakymą. Ne kartą moksliškai įrodyta.

> Jei cia toks atvejis, siulyciau ta popiereli nuskenuot ir nusiust
> paklausimus i Sveikatos apsaugos ministerija, Teisingumo ministerija (TM cia
> nelabai susijus, bet tegul paskaito).

Būtinai taip ir padarysiu. Fotiką belieka po ranka pasiimti.

> Tokius popierelius su visu teisiu atsisakymu gydymo istaigose buvo pamege
> kaisiot tuo metu, kai gydymo istaigos dar nebuvo apsidraude ar ne visos buvo
> apsidraude ir lyg ir jau vyko kazkokie teismai del padarytos zalos sveikatai
> atlyginimo. Bet po kurio laiko popierelius kaisiot nustojo arba ju forma
> pasikeite.

Vis dar yra.

> Kitas reikalas yra stampukai kortelese, kad buvai supazindintas su gydymu,
> galbut galimais salutiniais poveikiais ir pan., kad su tuo gydymu sutinki.

Nebuvau. Ir su šalutiniais nebuvau. Sutikti galiu, bet ką - tada reikia laisvai ranka prirašyti/išbraukti tas sekcijas, kurios neatitinka teisybės? Ir keisčiausia, kad tai daroma konvejeryje, o ne iš anksto, kad spėtum bent kažkiek susigraibyt.

> Bet jei ten vel prirasyta nesamoniu, kad nei gydytojai, nei gydymo istaiga
> nera atsakingi uz gydymo kokybe, ir kad del visko bus kaltas pats pacientas,
> tai reiketu rasyt skundus.

Matyt teks taip ir padaryti.

> Visais atvejais ir gydytojai, ir gydymo istaigos yra atsakingi uz teikiamas
> paslaugas ir ju kokybe. Net ir tuo atveju, jei jie ikiso pacientui pasirasyt
> kazkoki popiereli, kad pacientas  atseit atsisako visu savo teisiu ir
> sutinka buti numarintas.

Hem. Šitoje vietoje nesutinku. Klano veiksmus tirs klano atstovas? Varnui varnas akies nekerta, ir pirmasis tikslas - likti gyvu liudininku.