Tema: Re: Q: pasirašymas po medikų kišamomis atsakomybės atsisaskymo pažymomis
Autorius: KEdas
Data: 2010-03-28 16:10:59
On 2010.03.28 12:54, Vasaris wrote:
> Toks įdomus klausimas.
>
> Poliklinikoje populiaru kišti prieš bet kokių vaistų skyrimą arba
> procedūrą, o ne retai ir diagnozę štampuotą ant popieriaus vietą,
> kurioje pasirašęs tampi visiškai atsakingu už pasėkmes, tame tarpe ir
> invazines procedūras.

Kiek prisimenu tuose lapeliuose būna parašyta kažkas iš serijos „su
alternatyviais gydymo būdais esu supažindintas“, nors niekas nesivargina
to daryti. Kažkada paprašius papasakoti apie alternatyvas buvau
nužvelgtas kaip koks raupsuotasis, bet alternatyvų neišgirdau. Kadangi
pasirašyti turėjau už vaiką su 40 temperatūros ir įtariamu plaučių
uždegimu, tai ilgai nesiaiškinau.