Tema: Re: iskaitine avarija ir civ.draudimas
Autorius: Blynas
Data: 2010-02-22 08:40:59
Nesvarbu, kokia tavo patirtis, bet tu neteisus. Pagalvok pats:
1. Sugadintas turtas //  Bus atlyginta draudimo
2. Sugaištas laikas, nepatogumas, stresas (ypač pirmą kartą), kurį laiką apribotas naudojimasis automobiliu // Nebus atlyginta
3. Sužalojimas // Gali būti atlyginta per teismą

Man užtenka pirmų dviejų punktų, kad sugestų nuotaika. Jei atsiranda teisėtas trečias... Kodėl dėl kažkokio asilo turiu patirti nors ir mažiausią nepatogumą? Negana, kad automobiliu negaliu kurį laiką naudotis, tai dar ir už auto ribų turiu jaustis invalidu? Tiesiog šiaip sau? Tipo "ai, kam nepasitaiko"? Na jau ne. "Ai, kam nepasitaiko" sakau tais atvejais, kai avarija būna kvaila ir be sužalojimų. Šiuo atveju sakau, kad jau geriau aš pamokysiu tą asilą dabar pinigine išraiška, nei kad jis po mėnesio ant perėjos nudauš mano artimą.

Ir nesuprantu, kokio velnio tiek keiksmų už tai, kas teisėta ir !!! teisinga !!!

Manau, atiprašymas viešoje erdvėje nepakenktų.