Tema: Re: iskaitine avarija ir civ.draudimas
Autorius: AB
Data: 2010-02-17 16:08:51
Pirmiausia pradeti bendrauti su kitos puses draudimu. Rinkt reikia ne tik
cekius, bet ir BUTINAI receptus. Taip pat turi kompensuoti skirtuma tarp
Sodros ligos pasalpos ir atlyginimo, kuri butum gaves per ta pati
laikotarpi.
Sorry, bet ,priklausomai nuo draudimo kompanijos, Lietuvoj visiem iki vienos
vietos, kad zmona nescia, o paciam liko tik kaire ranka :((( Zmona ne prie
lovos prikaustyta neigalioji, o tiesiog nescia. Tokias islaidas pristeisti
tikrai sunku. Kadangi ivykio metu buvai suzalotas, turi teise reikalauti
neturtines zalos atlyginimo.

--

AB
VW Passat 2,0 TDI '06