Tema: Re: iskaitine avarija ir civ.draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-18 13:47:43

"Audrius" <nera@meilo.lt> wrote in message
news:hlj8mn$1n1$1@trimpas.omnitel.net...
> l.ramiai i tai ziuriu, nes tas zmogus man neidomus, idomus jo
> civ.draudimas ir bent jau tiesioginiu nuostoliu pasidengimas.

Del tiesioginiu padengimo AB imho aiskai parashe - popieriukai. Kuo daugiau.
Atkreipk demesi tik į viena niaunsa. Jei susitaikysi, tai susitaikymo metu
tu turetum jau buti suderines zalos suma bent jau su kaltininku, geriausiai
ir su draudiku. Nes susitaikant vistiek turesit ta suma irasyt. Nes jei
nesuderinsi, tai po to su tais popieriukais ilgai vaiksciosi po draudiko
koridorius. Tuo tarpu teisme tau viskas paprasciau - draudimas turtine zala
ir zala asmeniui atlygins pagal teismo sprendima. Kas idomiausia, tai kad
pagal musu BPK, jie negales procese dalyvauti net kaip trecias asmuo. Todel
atsakovai paprastai teisme nelabai gincija tas sumas - vistiek gi ne patys
moka, o draudimas to padaryt negali.

Neturtine - kiek issiverksi tu ir tavo advokatas. Paprastai sum abuna
normalesne, jei klientas nepradeda reikalauti nepagristos turtines zalos
dalies. Pavyzdziui neaiskina, kad jam i ligonine pagal cekiukus kasdien
atnesdavo po 5 kg mandarinu ir viedra apelsinu sulciu, o namus tvarke
pasamdyta putz-frau uz 100EUR per valanda, nes del sulauzyto pirsto jis to
negalejo pasidaryti pats.