Tema: Re: iskaitine avarija ir civ.draudimas
Autorius: BigM
Data: 2010-02-20 11:11:53
Ką?
nesupratau tavo klausimo potekstės šioje diskusijos vietoje.

Pvz. mano tačkoje vairo išdėstymas analogiškas:
http://www.garageboy.com/fahrt/steering.html

Taigi, patogiausia vairą laikyti ties 4 ir 8 valanda (tarpe tarp virbų).
Tokiu būdu nykštys yra ties viršutiniu virbu kur visai šalia patogiai
pasiekiamas signalo mygtukas. O taip pat kiti pirštai lengvai pasiekia ant
vairo išdėstytus valdymo mygtukus beigi šviesų/posūkių/valytuvų svirtis.

O kad nykštį laikyt nukreiptą į vairo išorę, o ne vidų, tai tokio
nesąmoningo laikymo neteko nei matyt nei apie tokį girdėt (bent aš tokią
rekomendaciją iš Jr parašymo supratau).