Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Bamba
Data: 2010-02-06 14:53:20
haha man irgi buvo panasiai buvo su swed, tik reikejo banko sutikimo atskirt
sklypus (buvo uzstatyta dalis sklypo, kita dalis priklauso kitam asm.). Irgi
sake kad neduos nebent marza pakelt. Tai po "lengvo" itikinejimo, susitarem
kad paims vienkartini mokesti (100lt nuskaiciavo nuo sask kaip aptarnavimo
mok). Byzki nesa i aukstesnio lygio reketa, nu bet kam dabar lengva :)