Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-03 11:22:09
imho briedas visiskas del isnaujo perziurejimo ar sutrties keitimo. Itariu kokia nors klasta is vadybininkes puses (gal jai rezultatai kokie priklauso nuo klientu pelningumo ar pan) ar kokia varnele uzdejo tycia/netycia, arba bendrai is banko (nu didesne marza ir dar mokus klientas :).
Bet jau SEB'as nekeicia jokiu sutarciu jei reikia sutikimo. Ir kaip suprantu sutikimo yra prasoma vien del to, kad turtas yra ikeistas banko naudai. Tai nera kazkoks paskolos keitimas.

As tai bandyciau varyti aiskinti su aukstesniais vadovais, ir gal net ne zodziu o rastu surasyciau pretenzijas ir tegul jie rastu atsako kodel? O toliau tai advokatas ar pan. Situacija nedekinga, bet is principo ziurint, jie jau swedbankis pakelia marza iki rinkos, tai galima drasiai pisdelinti i kita banka, gal dar net ir mazesnius procentus gausi.

T:)