Tema: Re: klausimas del CA draudimo elgesio
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-27 16:51:44
Matai, problema paklausėjo suformuluota maždaug taip:
"Kuriuo autobusu pigiau nusigauti iki Klaipėdos?"

O tu užduodi "patikslinantį" klausimą:
"O tu ką, nuosavo automobilio neturi???"

Taigi, mano manymu šiuo atveju yra visiškai ne į temą klausimai: kas per automobilis, kelintų metų, kokios spalvos, ir kiek sėdynių jame... Nes atsakymai į tokio pobūdžio klausimus visiškai niekaip nepadės paklausėjui atsakyti į jo pradinį (pagrindinį) klausimą.
Jei klaustų "kur gauti panaudotą bamperį" - tada galėtum klausti "koks automobilis". :)))

J.