Tema: Re: klausimas del CA draudimo elgesio
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-27 11:42:56
na, CA draudimas irgi ne 100litu. Jei senos detales neturi-lai nauja deda, nenubiednes. Kai kainas kelia-vis tikina, kad padidejo draudziamoji suma, kad lietuviai su brangesniomis masinomis vazineja, kad dazniau i uzsienius isvaziuoja, brangias masinas sukala. Tai lai ir taiso, kaip kaip kad juos istatymas ipareigoja. Lai siuciasi is uzsienietisko lauzyno padeveta detale, jeigu jiems taip pigiau. Nieks negincija tos ju teises.