Tema: Re: klausimas del CA draudimo elgesio
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-27 12:54:07
Na, klausimai vis tiek ne į temą - koks skirtumas, koks automobilis?

Pavyzdys iš mano istorijos (ir tuo pačiu nuoroda, kaip elgtis).
Man supirdolino automobilį. Sugadinta buvo tik viena padanga. Servisas patikino mane, kad lygiai tokios pačios padangos jau gauti neįmanoma, o padangos paprastai ant vienos ašies dedamos vienodos. Dėl to, servisas turėjau pirkti 2 naujas kitokias (bet analogiškas senosiom) padangas, o kaltininko draudimas sumokėjo už vienos padangos 80% (nes nusidėvėjimas).
Toliau, buvo elementarus pokalbis su kaltininku (jo tėvu), ar aš neturiu pretenzijų. Na, mano pretenzija buvo ~240Lt viso (200Lt viena nauja padanga + 40 Lt antros padangos), tai atidavė čia pat iš piniginės 250Lt ir visos pretenzijos baigėsi.

Ergo, kadangi pačių santykių esmė solidariojoje atsakomybėje (kaltininkas + jo draudimo bendrovė), tai visus nuostolius, kuriuos tu patyrei, bet kurių tau neapmokėjo kaltininko bendrovė, privalai išsireikalauti iš paties kaltininko. Kaip senais gerais laikais.