Tema: Re: Reikia patarimo
Autorius: tomuco
Data: 2009-12-09 08:15:48
Pakratyk tu jį normaliai porą kartų. O jei pats negali, tai paprašyk, kad
koks geras DIDELIS draugas jį pakratytų kaip reikalas. Nupjauto medžio
vietoje pasodink kokį klevą/ąžuolą/bržą/tuopą/pušį/kaštoną ką nori ir
prigrąsink, kad dantis išmusši jeinors viena šakelė nukris nuo to medelio.
Ir už tai asmeniškai atsako jis.

--
tomuco