Tema: Re: Reikia patarimo
Autorius: st
Data: 2009-12-05 21:01:48
obeliai leidimo reik? butent kad viena ausim girdejai :)
vaismedziam ir kitiem menkaverciam leidimo nereik, bet berzam, eglem ir kitiem tikrai reik. beto jie turi buti itraukti namo dokumentuose prie plano, jei ju nera, tai kaip ir "nera", teoriskai turbut galima butu pjauti.

o posto autoriui, tai gal su tom obelim viskas tvarkoj, ir tie senyvi zmones ten gyvenantys trukdo sutvarkyti sabakstyna nuo tu vaismedziu? gal ne ta puse drausminti reikia :)
aisku ten apie suoliukus idomiai, bet jei abu bendrasavininkai susestu ir nusprestu kaip tvarkytis kiema, gal issisprestu? nes kiek zinau, butent senyviem zmonem ir labiausiai gaila tu nupuvusiu visokiu obelu ir vysniu, kurios tik siukslina o naudos nera.