Tema: Re: Reikia patarimo
Autorius: gintaras
Data: 2009-12-05 20:35:11
Siaip tai tas zmogelis, kaip chia svelniai pasakius "intelekto nesuzalotas",
jaunesnioji karta tos gimines ne po karta kalejime sedeje, atvejis
sudetingas. O is musu gyvena ten seni zmones ir jie nenori veltis i tas
rietenas, nes uzlipus ant zoles rekia keturauksciais keiksmazodziais.Tiesa,
iki davimo per galva dar nedaejo. As kai nuvaziuoju , man tai nesudaro
problemos ir zmogelis elgiasi kitaip, bet jiems.....