Tema: Re: uzlietas butas ir zalos atlyginimas
Autorius: LB
Data: 2009-11-23 15:14:47
blia. tas pats visada.
kai mane uzliejo per siluminiu tinklu bandymus nuo virsaus, draudimui
tinklai parase, kad "itakos turejo uzvakar lietus"
stogas neleidzia per didziausias liutis :)
cia vln, bet visur tas pats.
parasyk, kaip seksis.
man noro ir miokardo neuzteko, pasidariau remonta pats.
pakeiciau draudima. iforminau fotkes, kaip dabar atrodo. jei ka, atsiimsiu
uz sekanti iviki.

sekmes kariaujant
LB
Corolla 06 1.6