Tema: Re: uzlietas butas ir zalos atlyginimas
Autorius: audliut
Data: 2009-11-23 14:04:17
Taigi susisiekiau su zmogum atsiuntusiu pretenzija is PZU, paprasiau dokumentu irodanciu mano kalte.

Atsiunte UAB "Namu prieziuros centras" dokumenta cituoju:

"Del praklausimo apie ivyki

Atsakydami i Jusu xxxxx rasta pranesame, kad musu imones priziurimi bendri inzinieriniai tinklai xxxx g. 000-0 buto apliejimu itakos neturejo."

Viskas daugiau nieko.
Tai gaunasi taip kad as parasiau paaiskinime, kad uzsikimso stovas, jie graziai paklause NPC, ar ne jus kalti? Jie ir atsake, kad ne.
Tai PZU padare isvada, kad as pats i kampa sisiojau :) ir turiu susimoketi.

Gal turit daugiau pasiulymu ar patarimu?

Linas Petkeviius Wrote:

> Siulau nueiti i draudima. Ten zalos byloje turetu buti valdiskas
> popieriukas, kuriame nurodyta ivykio priezastiss. Jei jo nera, arba jis
> raso, kad problema stajake - visi laisvi.

---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/