Tema: Re: uzlietas butas ir zalos atlyginimas
Autorius: Audrius
Data: 2009-11-23 10:49:44
Tai vat kad neturiu :/
Atvaziavo santechnikai prasuko su gyvatuku, pasakiau aciu ir isvaziavo. :/
Jokiu ataskaitu jie tikriausiai nepildo.
O draudimas dabar sugalvojo paieskot pinigeliu.

O draudime rasiau paaiskinima kad uzsikimso bendras stovas (nulupo mano gipsa kad iki jo prieit), kaimynai buvo ateje, kol laukem santechniku irgi mate.

O draudimas neturetu turet pazymos is santechniku, kad visgi gedimas ne stove?

Gal reiktu ju paprasyt?

Ar jau saukstai po pietu? Man tai keisciausia, kad draudimas atsibudo po 2 metu.

---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/