Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-09-20 18:45:16
IMHO įrodinėtumėt abudu draugiškai.  Ir IMHO visi kaimynai bus matę, kas
ten kada gyveno, o kas ne.  Nebent tu su kirvuku tą uošvienę, tada dėl
to tai jau nekaltumo prezumpcija, t.y. sėdi izoliatoriuj kol dėdės
atliekamu laiku ras įrodymų :/  Arba jeigu uošvienė sugalvos, kad jai
kas nors atsitiko, kai tu su laužtuvu duris keitei, žinai visko būna,
tada vėl nekaltumo prezumcija, bet tai įrodinės irgi nebūtinai uošvienė,
gali ir kiti dėdės, kuriems ten priklauso pagal pareigas.

p.s. Bet tai man vis tiek neaišku, o kam to reikia?  Sakysim kai kurie
ne itin sąžiningi advokatai gali būti suinteresuoti, kad procesas
tęstųsi kuo ilgiau, jiems juk nuo to atlygis priklauso, ir profesinis
azartas pakonfliktuoti ir pasipjauti.  O kai žmogus pats sau iš durnumo
tą daro, tai nesuprantu.