Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: kori
Data: 2009-09-16 21:08:09
man iškilo klausimas, kaip uošvienė ketina ateiti ir iškeldinti vyrą iš buto?
kaip suprantu jai iškiltų lygiai tokios pačios problemos, kaip ir vyrui bandyti iškeldinti ją iš savo šeimos buto..

tad aš išsiimčiau kadastre to 1k buto nuosavybės dokų kopiją, pasodinčiau žmoną už stalo ir pasakyčiau, jog aš įjungiu pavarą px ir niekur nesikraustau, kol uošvė nesikrausto.. ir stebėčiau įdomias uošvės pastangas iškraustyti.

:)