Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-09-17 14:08:36
Jonas Sergejenka wrote:
> Rička, nesupranti tu dar matau, kažkoks užsiparinęs.
> Į klausimą "ką jis nori pasiekti", atsakymas: "nakvoti ne po atviru dangumi".

Bet su tokia "priežastim" gali į bet kurio kaimyno butą kraustytis, nes
jis turi, o tu ne.  Prieš rašant tokį atsakymą, reiktų parašyti, kas
trukdo išsinuomoti savo plotą, ar žmogus nedarbingas, nepilnametis
neturintis tėvų, ar dar kokia priežastis.  Bet  ir tai čia būtų
priežastys daugiau labdaros prašymui.

> Kodėl jis dabar negali nakvoti normalioje lovoje? Iš uošvienės buto žmona(+uošvienė) nori išvaryti - mol, tas butas jam nepriklauso. Ok, nepriklauso. Tačiau jam bendrosios jungtinės nuosavybės teise priklauso KITAS butas - ten, kur dabar uošvienė tupi.
> Taip, butas ne jo vieno, bet jis VISA APIMTIMI jam priklauso lygiai kaip ir jo žmonai - visa apimtimi. Bendroji JUNGTINĖ nuosavybė apima visą turtą, o ne jo kažkokią dalį.

Visų pirma orginalaus autoriaus net nebuvo konkrečiai parašyta, asmeninė
ar bendra ta nuosavybė.  Nurodyta teisių į butą priežastis, mol vaikinas
remontą ten darė.  Jis aišku šaunuolis, kad remontą darė, už turto
būklės pagerinimą galėtų kažką ir prisiteisti.  Toliau krikštolinis
rutulys man sako, kad jei butas ir pirktas po santuokos, bet už
uošvienės pervestus pinigus, tai matys jis tą butą kaip savo ausis.

> Taigi JEIGU uošvienė jį varo iš jos buto, tai pasakyk man, ar jis neturi teisės nakvoti SAVO bute? Jis nenori pasiekti to, kad ten ir žmona atsikraustytų. Bet ji irgi turi pilną teisę ten gyventi. Tačiau JI NETURI TEISĖS jam uždrausti gyventi tame 1k bute, šitą tu suvoki? Tik tada, kai teismas nustatys gyvenimą skyriumi ir įpareigos jam išsinešdinti iš šeimos turtu laikomo būtso - tik tada jo teisė gyventi nuosavame bute bus suvaržyta. Iki to laiko - jis turi pilną teisę gyventi tame 1k bute.

Neatsimenu, kad būtų parašyta, jog jį uošvienė varo, kiek supratau
uošvienė gyvena atskirai ir ką ji ten gali kištis.  Jį varo žmona, matyt
yra tam priežasčių, bet čia nesvarbu.  Prievarta kartu negyvensi, ir aš
nesuprantu žmonių, kurie besiskirdami nori bendrai gyventi.  Na
sadomazochizmas kažkoks, kam jam to reikia?

> O jei tokios naglos bobos viską uzurpavo - na, tai jau čia tikrai ne bahūriukas kaltas (net nesigilinant, kuris iš jų kaltas dėl barnių ar yrančios santuokos).

Bachūriukas (labai teisingas žodis) kaltas ar ne, jam naudingiau
išsiskirti taikiai ir greitai.  Tam jis dar turi kažkokias galimybes,
galima spėti, kad uošvienė su juo bent keliais žodžiais persimeta, dar
yra šansų susikalbėti.  O jis nori atsisėsti bendram bute priešais žmoną
ir kaip pamesta mergelė papūsti žandus ir užsispirti "niekur aš iš čia
neisiu, pasirūpink manim, juk tu turi turtingą mamą".  Tai po to kai jis
užaštrins santykius iki negaliu, su juo visai net nešnekės, surems ragus
ir bendraus pagal tokį pat principą "nesvarbu, kad man nuo to blogiau,
bet jam (jai) irgi blogiau" dar metus kitus.

O ten tas buto užgrobimo metodas, kai pakeičia spynas ir išveža daiktus
į kitą butą Didžiasalyje, labai gerai veikia su valkatom ar šiaip
žmonėm, kurie patys jaučiasi neteisūs ir nelinkę gintis ar patys pulti
kitais panašaus lygio metodais, kurių čia nenagrinėsiu.  Jei puolami
žmonės ne tokie, naudinga iš anksto pastudijuoti, ką numato BK už tokią
veiklą.