Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Neziniukas
Data: 2009-09-14 13:27:16
Su uosve jokiu sutarciu nera, tik va dabar neturiu jokios info(reik
paklausti) - prirasyta ji tame bute ar ne. Galimas dalykas, kad bus
prirasyta, nes taikiuoju seimos gyvenimo periodu zentas gal ir nepriestaravo
jos prirasymui bute. Bet ar asmens prirasymas siame kontekste turi reiksme?
Rakto nuo buto zentas neturi. Jo ir nereikejo, juk eile metu ten gyvena
uosve ir zentas uzeidavo tik i svecius ar kokio krano pataisyti. O dabar
aisku nieks jam to rakto geruoju neduoda. Tipo "kam tau jo reikia - ten
gyvena mano mama, o tu ieskok kitur busto, nuomokis ar pan".