Tema: Re: Neivykes koncertas/Pinigu grazinimas
Autorius: Nerijus
Data: 2009-06-19 16:19:49

> Klausyk daugiau manes. Ypac, kad iki galo neissikalbejom :) Seip klausimas

  Ale paveikė. :) Į pirmą užklausimą atsakė gana greit, į antrą atsakymo
nėra iki šiol. Manau, kad ir nebus.

> ant uzbarstymo - ar ant bilieto yra grazinimo tvarka ? Abejoju. Nera -
> bilietai.lt ciulpia.

  Žinoma, kad nėra. Yra tik "Organizatorius". Bet kokia nauda iš čiulpimo?
Kasose mergaitės mirksės akim ir pinigų neduos. Centriniame ofise irgi ką
nors šnekės, bet irgi neduos. Vartotojų teisės sakė, kad lyg ir nėra
kažkokių konkretesnių įstatymų per kiek ir kaip turėtų gražint pinigus už
nesuteiktą paslaugą.