Tema: Re: Neivykes koncertas/Pinigu grazinimas
Autorius: NBK
Data: 2009-06-17 18:59:20
As irgi manau, kad vargu ar ka tuo momentu padarysi. Kaip suprantu,
bilietai.lt tu pinigu juk neturi, jie juos gales grazinti tik tada kai juos
jiems atves makrokoncertai. Ant bilieto taip ir parasyta, kad bilietai.lt uz
renginius nera atsakingi ir pinigu uz bilietus negrazina. Ant bilieto
parasyta, kad koncerto organizatorius makrokoncertai. Man tik idomu kaip
galima butu anksciau tuos pinigus issimusti, kad nereiketu eilese stoveti:)
Gal kas bande juos anksciau pasiimti? Gal dar kas nors cia skaito is tu
20,000 nelaimeliu?:)