Tema: Re: Neivykes koncertas/Pinigu grazinimas
Autorius: Nerijus
Data: 2009-06-18 13:06:04
> As irgi manau, kad vargu ar ka tuo momentu padarysi. Kaip suprantu,
> bilietai.lt tu pinigu juk neturi, jie juos gales grazinti tik tada kai
> juos jiems atves makrokoncertai. Ant bilieto taip ir parasyta, kad
> bilietai.lt uz renginius nera atsakingi ir pinigu uz bilietus negrazina.
> Ant bilieto parasyta, kad koncerto organizatorius makrokoncertai. Man tik
> idomu kaip galima butu anksciau tuos pinigus issimusti, kad nereiketu
> eilese stoveti:) Gal kas bande juos anksciau pasiimti? Gal dar kas nors
> cia skaito is tu 20,000 nelaimeliu?:)

  BilietaiLT atsirašinėja, kad pinigų gražinimą organizuoja koncerto
organizatorius ir jie ne prie ko. Dar ir numerį Makrokoncerto davė. :)

  Tik aš, prisiskaitęs Lino, parašiau jiems, kad jokio organizatoriaus
nepažįstu, bilietas pirktas iš jūsų, duokit pinigus. Laukiu atsakymo. Po 3Lt
už bilieto pardavimą tai akivaizdžiai negražins.

  Ale Makrokoncerto planas visai nieko. Gražinam pinigus vienoj kasoj, kuri
dirba 4val. per dieną. Tai net jei pinigus gražintų per 1min. per dieną
aptarnaujami 240 klientų. Kiek laiko užtruks pinigų gražinimas už ~20000
bilietų paliekama suskaičiuoti skaitytojui. :)