Tema: Re: Ka daryti
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-06-09 17:06:42
Gal tu visas salygas zinai?
Yra geras Napoleono posakis: Never ascribe to malice that which is
adequately explained by incompetence.

> as tavo chatoje ar ZS beszpridielus darau-bet buk gi tu zmogiskas man
> bezspridielscikui...
Visiskai netinkanti analogija. Nes "chata" yra aiskiai apibrezta, ir
sunku butu kvailumo deka ten vykdyti "beszpridielus".

> ispsti uzu durnuma
O sita fraze mane prajuokino. Gal tave kiekviena karta reikia "ispisti"
uz kiekviena tavo durna poelgi? O gal tau reikia pas psichologa, butent
del to kad tave "piso" kiekviena karta?

Ir jokiu budu nesiulau leisti tiesiog atiduoti ir leisti. Siulau
susitarti, bet ne tokiu budu koki tu siulai, t.y mano nuomuone
susitarimas nera tas pats kas yra "ispisti".