Tema: Re: Ka daryti
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-06-05 18:52:13
Jooooble:))) gera situacija, atrodo elementari ir tokia užknisanti.
Pasiekti jis matyt nori "rollback", atstatyti iki to, kai kažkas pirmą kastuvą įbedė į jo žemę. T.y., jo sklypas apžėlęs, jokių statinių ir kasinių ten nėra.
Keistis sklypais nenori, nes strategiškai netinka, viskas man asmeniškai suprantama. Griauti viską nafig kaimyno lėšomis ir iškasti geoterminius, ir atstatyti žemę kaip buvo, ir žolytę užsėti... Afigiet'... :(  Kaimynas bus pasikoręs, vaikai verkia, Terpentinas šoke, bet išsireikalauti daiktą iš svetimo valdymo juk neuždrausta.

Kokie ten dar variantai. Jis tau dovanoja savo sklypą, ir tu pasilieki savo, su servitutu tam namui stovėti? Bet servitutui termino nenustatysi kiek pamenu.
Dar galima antrą klausimą įkalti: Kas Kaltas? Gal kaltininkas apsiims viską sutvarkyti pats, ar teismas privers?

Johnas