Tema: Re: Ka daryti
Autorius: prabegom
Data: 2009-06-07 13:17:35
Pagal istatymo raide, tai turetu kaimynas susirinkt statybines medziagas,
iskast geotermini ir issinesint.

Praktiskai, jei geruoju nesusitarsit, ka daryt, tai tada galima byla,
kurioje kaimynas duos i teisma matininka (kazkas tai turejo pririst
koordinates prie vietos, ar kaip ten vadinasi tas kuolu ismeigimo procesas),
sklypo saviinkas eis treciuoju asmeniu ir tampysis visi po teismus 5
metus...