Tema: Re: Ka daryti
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-06 11:37:19
as tai sakyciau kaimynas ne is durnumo ir zioplumo taip padare, o
siekdamas uzvaldyti tavo sklypa, nes jo matai jam nepatiko.
taigi teismo keliu reikalauji: arba atstatyti visk akaip yra, arba
kaimynas tau ta nama atiduoda (bet ne paskola).
zinoma pigiau bus nama atiduoti, nei dar griovimu uzsiimti.

kaimynui bus pamoka, kad dulkinti kitus zmones ju neatsiklausus - labai
nekoks uzsiemimas