Tema: Re: Ar galima kabinėtis prie praeivių?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-06-03 11:18:59
Pridursiu. Aš pvz labai mėgstu fotografuoti žmones. Tiesiog mieste. Aišku, nejaukiai jaučiuosi, bet stengiuosi pazūminti, patykinti, man labai patinka NATŪR išraiškos, tikras, nesuvaidintas, gyvenimas. Nesu daug prifotkinęs, tačiau tomis nuotraukomis džiaugiuosi. Pats vienas, ar su draugais, artimaisiais. Jokio platinimo nebuvo niekada. Tos fotkės yra man, mano prisiminimų refreshinimui, mano malonumui.

Niekada nefotkinu žmonių nepatogiose pozose (subjektyviai, aišku, vertinu). T.y., jokių ydų, jokių teisės pažeidimų, tiesiog gražius laimingus veidus. So what? Dabar mane muš kiekviena mergiotė, kuri apie save galvoja, kad ji per stora?

Johnas