Tema: Re: Ar galima kabinėtis prie praeivių?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-29 15:45:17
A ką darytum, supykęs?
O žvaigždes kai fotkina visokias maniakenes, tai jos spjaudosi ir mušasi? :))))
Įsivaizuoji, vakare išlendi iš baro apygirtis į tamsą, o ten - blicų krūva į akis, mirkt mirkt, plekšt plekšt... Ir ką darysi? Mušiesi?
Vieša vieta - fotkini ką nori. Apie nuotraukos platinimą kol kas nešnekam. Jei asmuo nori privatumo - jis pasitraukia iš viešų erdvių.

Johnas