Tema: Re: Ar galima kabinėtis prie praeivių?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-29 13:57:26
O tu neik į gatvę, nes ką žinai, visokie smurgliai nužiūri tave, įsimena, tada namie su vaikais aptarinėja ir tyčiojasi.
"nenervuok tų žmonių" - tai čia kaip "tokios ryžikės nevertos tokių bahūrų, kaip mūsų, ir tokių kaip mes žmonių, tokių kaip aš."

Turi tūpą mordą, iš kurios galima pasityčioti internete - sėdėk namie žaliuzes nuleidęs. :)