Tema: Re: Ar galima kabinėtis prie praeivių?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-06-03 11:14:42
Vat kai paplatino - tada eini ginti savo tariamai pažeistą teisę. Ar į privatumą, ar garbės ir orumo įžeidimą, žodžiu, toliau jau žingsnis tavo.
O prevenciškai lupti kiekvieną fotografą už tai, kad jis tave nufotkino, bet dar NEišplatino - na, tai jau labai stiprūs įgaliojimai turėtų būti pas tave valstybės teisėtvarkos ir bendro teisingumo palaikymui.

J.