Tema: Re: Visiems :)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-13 12:21:13
Mano komentaras apie policija paremtas ne butent duotu atveju, kaip ir
komentaras apie tai kad visi kalti rekia kad jie nekalti. Komentaras
paremtas ne VBS, o asmenine patirtim (teko liudyt kad vienas pazystamas ne
kupranugaris), maciau ka su juom padare mentai. Zinau, kad teisme jis
laimejo pries policija, tie policininkai, kurie ji sumuso betardant, jau
nebedirba. Tai ne pavienis atvejis, yra tokiu daug. Mentai susisike savo
ivaizdi zmoniu akyse ir teks daug vargo jiem idet kol tai pakeis. Taip kad
nereikia lia lia cia :)