Tema: Re: Visiems :)
Autorius: Rokis
Data: 2009-05-12 16:42:19
bet jai sneket ne apie zimbabve o apie bananu saly tai yra musu daugumos
Tevyne.. ir tarkim aptarinejama persona yra kitam mieste kadaise turejas
ATPK nusizendima ir ji pagarbiai nufotkyjo.. (PK) tada bobute kitam miete
bede intu personazu pirstu mol jis ja pargriove sulauze akinius ir nu3.14so
rankine kurioj buvo penCyja.. jiems jau yra pagrindas ji sulaikyti...
o po to ziuret kiek jis protingas ir kabinti viskas kas papuola :)
a vdrug pasirasys?