Tema: Re: Reika patarimo... skubu
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-13 09:37:34
tai cia eina kalba apie draudima nuonelaimingu atsitikimu, o ne apie investicini gyvybes draudima.
Viskas cai normaliai, nematau probleumu, kad darbdavys savanoriskai padraudes darbuotojus savo saskaita gautu ir draudimo ismoka. Ir varyti ant darbdavio nera reikalo, jei jis jau rupinasi draudimu, tai manau jis pakankamai padorus ir pasirupins kad tau atitektu darudimo kompensacija. O jei ir ne tai koks tau skirtumas? Bijai, kad tau suorganizuos nelaiminga atsitikima? :) Truputi nuraminsiu, ivykus nelaimingam atsitikimui keliama baudziamoji byla, manai darbdavys nores to? O jei dar pripazins kaltu. Tada geriau is vis neiko nesidraustim, nes tavo darudimo ismokos paveldetojai gali buti labai suinetersuoti tavo gyevnimo trukme :))))

T:)