Tema: Re: Įmonės bankrotas ir akcininko paskola
Autorius: Blynas
Data: 2009-05-12 14:59:48
Beje, radau dar tokį punktą Akcinių bendrovių įstatyme:
http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=224405

15 straipsnis. Turtinės akcininkų teisės
Akcininkai turi šias turtines teises:
5) įstatymų nustatytais būdais skolinti bendrovei, tačiau bendrovė, skolindamasi iš savo akcininkų, neturi teisės įkeisti akcininkams savo turto. Bendrovei skolinantis iš akcininko, palūkanos negali viršyti paskolos davėjo gyvenamojoje ar verslo vietoje esančių komercinių bankų vidutinės palūkanų normos, galiojusios paskolos sutarties sudarymo momentu. Tokiu atveju bendrovei ir akcininkams draudžiama susitarti dėl didesnių palūkanų dydžio;

Kaip ir gaunasi, kad man tai džiugi naujiena :) Nebent prasuko per kokį draugelį...