Tema: Re: Įmonės bankrotas ir akcininko paskola
Autorius: Blynas
Data: 2009-05-12 09:22:31
O, va čia jau įdomiau. Man dabar labai aktuali tema, nes viena kontora tokiu būdu bandys išvengti išmokos man. Taigi situacija:

Akcininkas įneša tuntą pingių į įmonės veiklą, bet pasiima užstatą. Ar tame yra kas nors blogo ir galima kaip nors tokį sandorį pripažinti tiesiog įnašu?

Dėkui atsakiusiems.