Tema: Re: Įmonės bankrotas ir akcininko paskola
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-05-12 09:47:35
labai paprasta schema kaip pamokyt ir isdurt ta kontora:

K-kontora
T-tavo imone
X-reikia rasti (kontoros K debitorius)

K skolinga T 100lt, K planuoja nemoket tos sumos..

rask imone X, kuri yra skolinga kontorai K suma 100lt (ar daugiau) ir
parduok kontorai X reikalavimo teises sumai 100lt (X gales reikalaut is
kontoros K ta 100lt)

rezultate:
T atgauna savo 100lt

X turi reikalavimo teise sumai 100lt i kontora K, ir tuo paciu jai
skolinga kazkokia suma (nes tokios imones X ir ieskojom). kontora X
"sudengia" tarpusavio skola ir nieko nemoka kontorai K...

gali kontorai X parduot reikalavimo teise su nuolaida tarkim 5%. visiem
gerai isskyrus kontora K, kuri manydama kazkam nemoket - pati negaus
babkiu..