Tema: Re: Klausimas Linui Petkeviciui
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-07 19:52:18
Beje as retai ziuriu i temos autoriu pavardes, tiesiog stengiuosi issakyti
savo nuomone kai kuriais klausimais, bet jei kas viesai keikiasi, tai zinoma
i tai reaguoju neigiamai. Paprasciausiai Linas daznai per daug sau leidzia.
O del pasikelimo tai jums patiems spresti, zinoma jei kam isvis tai idomu.