Tema: Re: Klausimas Linui Petkeviciui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-06 22:34:10
Risam tema, ka ? Seip labai megstu pasiklausyt, ka apie mane kiti sneka, bet
gal i privata man tai parasykit :)

Kad butu ramiau del mano teisiniu ziniu. Tikrai cia blevizgoju ne tam, kad
parodyti savo issilavinima. Pats labai nemegstu "mediku", kurie gali
paasiskinti kaip isoperuoti apendicita, nes juo sirgo kaimyno šuniukas, o
namie pas ji sekcijoj dulka koks medicinines enciklopedijos tomas.
Paprasciausiai klausimai, kuriuos ash komentuoju, buna  ish tos temos, su
kuria ash dirbu arba kurios man idomios. Jeigu tema su kuria ash dirbu,
galiu pakomentuoti ish praktikos. Jeigu tema idomi, taip jau pasiseke (ar
nepasiseke - kaip paziuresi), bet aplink mane pradedant nuo tevu ir baigiant
kolegomis tikrai daug geru teisininku. Ir man nezapadlo ju paklausus
atsakym, atsakymai papostinti cia, tuo paciu pasirodant koks ash egzpertas.
Tai tiek. Niekam nesiulau priimti niekineo komentaru, iskaitant ir mano uz
gryna piniga. Kaip sako kaimynai - "daveriai, no praveriai". Galiu ash cia
naglielinti, bet tikrai zinau - net paprasciausio reikalo i teisma be
advokato tikrai neiciau, kaip sako bel tie patus kaimynai - "zarnos per
plonos".