Tema: Re: Klausimas Linui Petkeviciui
Autorius: Bronco
Data: 2009-05-06 21:54:24
O kodėl jis turėtų tai kiekvieną kartą kartoti? Newsų taisyklės
pasikeitė ir dabar visi kaskart raportuoja savo specialybę? Be to, Linas
niekad ir neslėpė, jog jis yra ne teisininkas, aš pvz. tai žinau, nes
skaitau njusus, jei pats nežinai ir abejoji, pasitikslink. Čia už
patarimus niekas pinigų neima, todėl jie nemokami visomis prasmėmis, o
teisė atsirinkti grūdus nuo pelų paliekama kiekvienam interesantui atskirai.