Tema: Re: Q: internetiniai skelbimai-sukciavimas
Autorius: zhaltas
Data: 2009-05-07 17:24:05
tai klausimas ar daeis iki to teismo, ir ka ten isvis imanoma paimt, nes
panasu kad bus niekur nedirbantis/be turto/ is pasalpu gyvenantis...
Bet siiap idomu man irgi kad jei viskas pakrypsta teigiama linkme ar galiu
dar pvz i nuostolius itraukt savo sugaista laika (siuo atveju nemano bet
anyway), vazinejimus po komisariatus , moraline zala etc...